Tillbaka från Praoen ;) Nu ledighet Torsdag och Fredag.. XP

Ja!! Nu är jag ledig, JIPPI ;) Likaså syrran och pappa.. Undrar vad man hittar på i veckan nu då? ;D Av dem på Expo fick jag ett spel; Alfapet Twist ;D Det är säkert kul, det står, btw, att man kan bli liksom.. Kan framkalla beroende. Jag tror inte på det så mycket, men det händer säkert för min mamma? Är helt hundra på det.. Hon är spelgalen? :'( Inte kul, hon vinner ALLTID, och då menar jag alltid. Det är bara en grej som jag glömde till praoen, och det var ett papper där vars dem skulle säga hur jag skötte tiderna och sånt. Om jag inte kan komma med det idag innan klockan är 18:00 så vet jag inte vad jag kan göra.. Mamma börjar ju laga mat 5, sen ska dem diska, och så ska dem vila och nästan alltid måste dem gå ut med hunden innan vi far någonstans. Jag kan inte stressa på dem, då säger det bara; "OM jag inte får vila, så åker vi ingenstans!" och då kommer jag dö.. :p Vet inte om dem är lediga imorgon heller, och idag efter (om vi far) vi har varit på Expo och lämnat pappret och fått igen det så vet jag verkligen inte vad jag ska göra om dem har stängt imorgon och jag kommer skicka in det mesta idag. Jag har det ganska stressigt nu, jag känner det i HELA mig.. Ok, men nu är det dags att leva vidare. Ha en bättre dag än vad jag har, bloggläsarna ;)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0