Ska dela med mig lite tankar och en länk till en sötis ♥

Hej hej! Nu sitter jag och tittar på Eurovision Song Contest. Min favorit hittills är ju, såklart, Loreen! Och en grej jag skrattade åt var att Jedwards blev blöta, hihi! ;) Okej, nu är jag typ trött.. Hihi :) Okej, nu ska ni få en länk till min bästis nya bak- och dagblogg ;) Hoppas ni följer henne, hon är en riktig schyst mänska ;D Här är länken: 
www.meandmycake.blogg.se. Vore schyst om ni följde henne ;D Gonatt och; RÖSTA PÅ LOREEN!♥

Sov gott nu. ;)
//Linda

Kommentarer
Postat av: Dkmdnksl

Hahah, man kan inte rösta på Loreen eftersom är från Sverige, men hon var lätt bäst av alla ändå :)

2012-05-27 @ 19:44:41
URL: http://matildamari.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kom på det först efteråt, trots allt :p

2012-05-29 @ 20:11:56
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0