På bilprovningen ;)

Just nu är jag på bilprovningen, pappas jobb, och väntar på att Djurmagazinet och Expo ska öppna ;) Jag började cykla tjugofem i nio, jag hade liksom inget annat att göra hemma.. Axa väckte mig klockan 6 när pappa hade åkt, hon ville troligtvis inte vara själv. Nu har jag druckit varm choklad, och fått lite coca-cola till maten idag eftersom att jag glömde bort att ta med egen dricka till maten.. suck.. Jaja, det kommer i alla fall bli en toppendag ;) Idag är det soligt.. det är toppenväder också ;) Igår toksnöade det, men idag ska det vara sol HELA dagen.. <3 Idag slipper jag cykla hem också, för pappa tog bilen till jobbet :D Vi får allt se om cykeln får plats, det borde den göra, den är ju hyfsat Liten. Om ungefär en kvart pallrar jag iväg mig till Djurmagazinet, Expo och då börjar en rolig dag;) Dagen var ju rolig igår också, men inte säkert lika rolig som idag. Nu ska jag avsluta inlägget, så.. jag ska skriva igen ikväll hur det var idag, om jag inte är för trött (gäsp). Okej, hej hej och ha en toppen dag ;D

                                                                  //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0