På Bilprovningen igen ;)

hej hej! :D Nu är jag på bilprovningen igen.. och imorgon och på fredag är jag, Pappa och syrran lediga, men inte mamma. Vad ska jag göra då? ;)  Inte vet jag.. vi får se :) Vi kanske far till stugan, jag vet inte faktiskt :p Om vi är hemma torsdag, fredag ska jag nog vara hemma eller med kompisar ;D Idag ska vi äta på grillen igen, och då kommer kanske en annan kompis till mig och blombackesflikka och äter med oss ;) Man får väl se..? ;D Jag tror att Pappa tycker att jag är lite störande när han jobbar, att det var därför han skickade ut mig hit? Jag vet aldrig typ :o Jaha.. men jag ska skriva mera ikväll hur det var idag, hej då och ha det bra ;)

                                  //Linda

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; haha, det är inte min hund :(

2012-05-16 @ 19:15:49
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Linda

Okej.. :(

2012-05-18 @ 20:52:42
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0