One Direction!! ♥

Hej hej ;D Just nu sitter jag och lyssnar på One Direction, ett pojkband som är såå bra♥ Nu ska jag berätta lite om dagen.. :) Jag cykla till skolan 20 över 7. När jag kom dit, var klockan typ.. 25 i? När jag kom dit var allt tyst, jätteläskigt :c Men efter några minuter började det låta där nere, och då blev jag typ.. mera säker på att det faktiskt överhuvudtaget skulle vara skola idag :I Första lektionen var Matte, men då räknade vi inte, utan vi tränade på brännboll för vi ska ju spöa klassens föräldrar den 6:e Juni!! ;D Hoppas vi bara klår dem då :I Vi är ju mindre men vi ska klå dem, vi har typ öva 3 gånger men.. vi får se hur det går, håll tummarna för oss :)♥ Rektorn, som nu är vår mentor, skulle ta med sig något, någon gång skulle han ta med sig något fika? Vet inte när :p Någon tar nog med sig Marshmallows, så vi kan grilla :) Såklart blir det ju korvgrillning också, vi får se..? XP Jahapp. Andra lektionen var svenska, då skulle hela klassen förbereda talet som vi skulle göra senare under dagen. Sen hade vi SO, men jag och två kompisar hade inget att göra, så vi spelade ett frågespel, flaggspel och det berömda spelet twister:) Man twistrar verkligen ihop sig, min ena kompis börja gapskratta så hon ramlade ihop när andra kompisen sträckte sig lååååååååååååååååångt. Då förlorade hon.. :p Hahha :) En rolig SO-lektionXD Sen hade vi lunch, och då åt vi kött med potatis. Sen var det svenska igen, och då var det vår grupp först som skulle hålla våra tal, och under tiden var dem andra på biblioteken. Jag tycker faktiskt det gick rätt bra för mig, jag hade lite bilder. Om du undrar vad jag pratade om, så pratade jag om min syrra. Sen var det våran tur att gå på bibblan, jag lånade.. 4 böcker. Det handlar typ om en tjej som blir träffad av en blixt i ettan och upptäcker att hon får en speciell kraft som kan hjälpa FBI att hitta försvunna personer. Jag har inte hunnit läsa mycket, men de verkar vara tummen upp på baksidorna i alla fall :) Dessutom hade jag cykeln med dit bort, och min cykel blev SABOTERAD.. tack så mkt.. :p När en kille i klassen cyklat på den, hade hans tyngd tryckt sadeln så den lutade som att man var i en dum uppförsbacke. Kul.. Men det gick bra i alla fall, men jag vet att han inte får cykla igen på den :p Måste verkligen få en ny cykel.. I jo försej, jag kanske får en vart andra år, för jag fyller år på hösten och jao.. ni fattar :p det kommer ju vinter och så ja, jag växer ju ikapp cykeln FORT, den är för liten nu. jahapp.. nu ska jag ge er lite bilder eftersom jag inte gett er det på länge :)

                       //Linda
 

Hihhi jag :)


Harry Styles.. vem mer gillar inte han?? ♥



Hej hejj;D Ha det gott ;) //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0