Nytt tema!! :D Pink Fusion.. ♥

Hej Hej!! :D Nu har jag ett nytt tema, jag tyckte det blev snyggt :) Ska kolla om jag kan redigera det lite senare, lägga till en bild också. Idag var jag med bästisen, från 10 till 20 i 1, då hon skulle till frissan. Hon har färgat svarta slingor i håret.. lite läskigt tycker jag, men det blev fint :) Sen när jag kom hem, sa mamma att mina kusiner skulle komma så jag kunde inte komma till kompisen igen som jag tänkte, och jag hade kul med mina kusiner :) Vi spelade ruta med namn. Man t.ex. säger ett namn, kastar bollen och om man rör i bollen, sen tappar den, då blir man kallad för det namnet under lekens gång. Tycker det är ganska kul!! :) Imorgon har jag PRAO med blombackesflikka.. :) Vi ska praoa på djurmagazinet och expo, det kommer bli kul! :D Vi ska äta på frasses också.. :) Ser en aning fram emot veckan.. :D Okej, nu måste jag gå, hej hej//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0