Nytt skal.. ♥

Ja, min syrra har gjort ett fint skal till mig ;) (Ni ska få en bild på det) Jag tycker det blev jättefint, bara kanske.. lite väl mkt? Kommentera vad du tycker, här kommer bilden;


Blev det för mkt? ;p

Jaha, nu ska jag berätta lite om dagen..

Idag är det regnigt väder, det betyder ju liksom ändå att om det är dåligt väder idag (kyligt typ) så får vi en varm och solig sommar, JIPPI ;D Hihi.. Idag var jag med en kompis i typ.. 2 timmar? Min pappa kom och hämta mig vid 1, men vi kanske var hemma först.. 2? Pappa pratade med min kompis pappa och så jaa.. :p
När vi väl kom hem, så åt vi Havregrynsgröt.. igen, vi åt det igår också :p Pappa orkar nog inte göra något annat till lunch, troligtvis ;p Sen for vi till fammo :D Vi kollade lite på hennes nya husvagn, och så fick vi lite bullar ;) Pappa fick Kaffe. Syrran ville också ha kaffe.. asså.. hon tyckte det inte ens var äckligt..? Jag försökte filma henne och se hennes min medans hon drack kaffe, men inte fick jag det utan hon höll för ett mjölkpaket för hennes ansikte :p Sen kom jag hem, ringde kompisen som jag skulle va med om det inte blev för sent som det blev.. :p Nu är det typ också bara TVÅ VECKOR kvar till sommarlovet.. ♥ Längtar!! ;D Jahapp.. Hur har ni det då?? ;D Hihih, hejdå ;D Ska skriva imorgon igen, vi far nog till stugan över dan då, vi ska nog titta på islossning och sådant ;D Farfar kommer kanske med, om han inte gör det så kommer min kompis med;D Hihih, hejdå ;D

                                                                    //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0