Middag snart, makaroner och ?

Jag måste berätta om det speciella som hände igår.. Jo, jag skulle ta någon grej ur våran skräplåda här hemma, och ni vet såna här;
 

Jo, såna där som man har på isborrarna längst underst som kan gå igenom is? Gissa hur VASSA dem är? Jag fick ett snitt i fingret!! Jag började blöda i över tio min. Det blöder fortfarande lite :( Inte blev det så himla djupt jack, men jag var rädd. Det kunde ha skett en inre skada..! Det har ju skurits ett snitt i en blodådra också. Läskigt.. Det gör ont i fingret när jag skriver på datan, så jag får hålla undan det.. :p Jobbigt. Imorgon har jag spanskaläxförhör, och jag undrar HUR det kommer gå? :p Nu ska jag äta, jag skriver om hur det gick på läxförhöret imorgon, hejdå! :) 

                       Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0