Loppis på Nordan idag!! ♥

Idag är det loppis på Nordan, kommer bli kul! :D Jag vet inte vad jag kommer att hitta, men jag kommer hitta en massa, det gör jag alltid!! :D Jag kanske hittar en fin tröja, några böcker eller nåt liknande :) Typ en väska! Fast jag har ju redan såååå många väskor, så jag vet inte direkt.. :) Jag har typ vaknat för 50 minuter sen.. :( Jag ville sova längre, men det blev ju inte.. Suck.. Just nu sitter jag bara i mitt kök och kollar ut genom fönstret; DÅLIGT väder :'( Men sol! Dåligt väder men sol? Var leder det, egentligen? Får man ta fram cykeln i helg eller inte? :p Jajja.. Jag kan faktiskt ge er en liten bild på hur det ser ut utomhus :) Men den får ni i slutet.. :) Nu ska jag berätta lite om liksom gårdan.. :D Igår kom jag ju hem innan 12, lyyyyx!! :) Ja.. och då gick jag ju ut med hunden som bara jagade löv och stirrade på fåglar, en i taget i typ en kvart eller två? Inte vet jag. :p Sen just när jag kom in ringde jag min kompis, och just då var hon inte hemma men sen ringde hon upp mig igen, och då kom jag hem till henne :D Vi hade kul, vi kollade mest TV, och pratade om olika saker, och det var jättekul! :) Sen fick vi skjuts av Flisans (Felicias) pappa hem till mig, och då var vi på mitt rum och övade på Keyboarden :D Eller? Jag tror vi bara pratade :) Kommer inte ihåg riktigt..? Jaja.. sen när jag ätit kom Flisans pappa igen och hämtade henne, då följde jag med och då spela vi spel och kolla tv. Vi drack också upp alla hennes Pucko-drickor, hihih! :D Jaha, men jag ska försöka blogga mer igen ikväll, annars gör jag det igen på morgonen imorgon:) Ha en bra dag!! :D

                                     Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0