Laddar hem film, medans vädret suger :(

Hihi ja, vädret idag är DÅLIGT.. Jättedåligt.. :'( Som sagt, nu har jag kommit hem från bästisen och jaa.. :) Vi hade kul, vi spelade spel med hennes pappa (Vet inte varför..?), och det var väldigt kul :) Det var ju så, jag förlorade första matchen, men praktiskt sett (även om vi inte hann klart den andra) så vann jag den i alla fall! :D Min kompis håller med om det!! :D Vi kollade också på tv, och vi hade kul. Jag kittlade ihjäl henne flera gånger, hihi :D Men när kommer sommaren egentligen? Jag ska ge er en bild som jag tog från mitt fönster IDAG.. :(


MM det är suger, eller hur? :o

Ni ska få en till bild på vad Axa gjort med mina glasögon.. :'( (Vi har beställt nya..)


Schyst va? :p

Okej, nu hoppas jag att något som har hänt för mig inte händer för ER.

Ha det bra//Linda

Hur har eran helg varit?? :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Förlåt men har du någon sjukdom?:S

2012-05-06 @ 20:18:17
Postat av: Linda- Malmbergsflickan

Nej, Hur så? :p

2012-05-07 @ 18:08:54
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/
Postat av: Linda- Malmbergsflickan

Hallå? Ska du inte svara då? =/

2012-05-12 @ 22:28:46
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0