Hihi, hej :D

Hej hej ;) Hur är det? :D Med mig är det bara bra :) Asså nu tänkte jag börja säga namn.. Kommentera om de är nåt, typ om du inte vill, typ Steffi, eller nån i klassen? Just say :)
Okej.. När jag kom till Skolan så satt en kompis där (Kompis från Tjautjas) med några från 6:an och en anna i klassen, och vi bara pratade. Sen gick vi ut och spelade basket på skolgården, 21:an. Sen var det dags för gympa, då hade vi Kondistest. Det gick dåligare nu än förut, det kändes som att jag hade astma och andades genom ett sugrör :/ Fast det var nog värre för Jessica förra gången, hon sa till mig att hon höll på att spy.. läbbigt :p Mm.. Vi fick sluta när vi var klara, och när jag hade duschat klart var det fortfarande en halvtimma kvar tills vi började. Så inte hade vi bråttom, nej :D Andra lektionen var det dags för Spanska. Vi behövde faktiskt inga grejer, utan vi kollade bara film om en tjej som fick cancer i nacken. Sen tappade hon allt hår och så blir det ganska virrigt, hon sa att hon älskar Jesus (En kille som fanns då, i hennes värld en kille som hon pratat med) men hennes föräldrar trodde att det var Jesus i himlen.. Jahapp. Sen tog lektionen slut, och då gick vi och åt. Det var pasta med något kött.. :p Men det var gott :D Efter det hade vi bild, då skulle vi använda 4-5 tavlor, och beskriva ett brott och sen brottpersonen. Brottpersonen blev nog lite väl bra beskriven.. :p Japp... Sen fick vi ta hem tavlorna vi målat, men min gick, såklart, sönder på hemvägen när jag hade cyklat men mamma har tänkt tejpa bakifrån.. :) Hoppas det blir fint, det var trots allt inte så stora sprickor. :) Och igår var vi ju på bibblan, och sen kom Gustav. J bakifrån och tänkte att jag skulle skjutsa honom på pakethållaren, men nej, så jag klev av. Då sa han "va får jag cykla" men jag han inte ens SVARA :p Så då cykla han iväg, och när jag fick tillbaka den var den i ett väldigt dåligt skick; Sadeln var SNE!! :( Kom igen, tyngd? Alla cyklar borde tåla alla tyngder, faktiskt men jag är inte så sur fortfarande. Sadeln är ju fixad, men han får inte cykla igen. Okej, nu orkar jag inte skriva mer, men hejdå :)

                                     //Linda


One Direction ♥ Vem gillar dem inte?? <33 Gissa om jag kommer tjata om dem hela sommarlovet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0