Hejsan! Har haft bild idag :)

Hej! Jo, jag har haft bild och jag gjorde då ett självporträtt på mig själv, Jag fick lite hjälp av läraren.. :) Det skulle gå åt skogen om hon inte hjälpte mig. Man skulle först rita av sig på en spegel, där vars man såg sig själv. Då gick det dåligt för mig, men sen kom hon och hjälpte mig med ansiktsform o så. Efter det fyllde jag i lite kläder och sånt, ögonfransar, m.m. Eftersom bilden var sista lektionen, har jag ju mera att berätta.. :) Jag kom till skolan typ.. Kvart i åtta? Vi började 08:50 idag, men jag går alltid så jag är där innan åtta. Först av allt på dagen var det ju mattestuga, och jag gick på den och räknade några tal. Sen kom min macka (vi kan beställa frukost på skolan) och då slutade jag räkna. Jag åt upp mackan, på vägen till idrotten (ganska jäktigt?). På idrotten hade vi friidrott. Jag har ju gått i friidrott, men jag blev lite less på det så därför slutade jag, men eftersom att jag vill träna så letar jag efter en ny träning, vissa har tipsat mig om handboll men jag vill nog börja dans igen ;) Om jag ska börja dansa nånstans, ska det definitivt vara i min gamla dansgrupp, men jag tror att dem har lagt av :c Jaha.. så kan det ju gå. Efter idrotten var det Spanska, och då fick vi en spanska läxa. Efter spanskan var det lunch, sen hade vi bild. Det var roligt :) Efter bilden hade jag kommit en liten bit, men då hade jag glömt mitt glasögonfodral och sånt :( Då fick jag vända och hämta det.. Men det gör ju inget! Sen när jag kom hem, var min syrra redan hemma. Jag hade glömt bort det, och jag blev nästan lite sur när jag trodde att hon hade tagit med sig nyckeln i fickan till skolan :( Det har typ hänt tre gånger.. Jaja. Jag gick ner, och sen ringde jag en kompis o då var jag med henne till kvart i 6 då hennes pappa kom och hämta henne för att hon skulle äta. Vi hade varit både ute och inne, faktiskt :) Ute spelade vi ruta, om ni vet vad det är? Då spelar man liksom basket, och studsar den på en ruta så hårt som man vill, och då ska den andra försöka fånga den, men man måste ju helst vara mer än 2.. om nån annan åker ut då vinner man ju hela tiden.. Det dåliga idag var också att jag glömde engelska boken i skolan, och vi har läxförhör IMORGON. Det var inte så duktigt av mig..? :( Jaha, vi får se hur det går när jag bara kommer plugga imorgon. Men vi får höras imorgon, HEJ!

                               Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0