Hejhej ;D Har varit i stugan :)

Nu har jag kommit hem från stugan ;) När vi åkte över Lina Älv så var det ingen is ALLS, och det hade ju varit is för liksom.. 3 veckor sedan typ? Då kunde vi faktiskt pimpla på älven. När vi kom fram till stugan gick jag direkt ner till älven för att se om man kunde elda där, om vattnet inte var för högt. Jag tog fram ett bord också, så vi kunde sitta och äta ute. Min farfar följde också med, och det var väl kul att han kom med :) Sen när vi kom hem, for vi förbi Dokkas-kiosken, och vi fick Ben & Jerry's av Farfar, han köpte dem åt oss!! ;D Hjälp, vad snäll han är :) Jag sa tack flera gånger.. :p När vi kom hem så satt jag mig ner och åt lite glass, sen började den smälta och nu har jag satt undan den för att spara på den ;D Okej, nu ska jag gå. Ni får ha det bra, Hej då!! ;) 

                                         //Linda


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-20 @ 21:37:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej tack..

2012-05-30 @ 18:13:54
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0