Hej! ♥ Tillbaka från Piteå nu..

Nu ska jag snart äta, tror jag.. Efter det far vi till min kusin, han fyller år idag :) Igår kunde vi ju inte komma, för då var vi ju på väg hem. Hoppas det blir kul hos kusinen, det är det ju alltid iaf :D Jag skulle blogga igår, jag höll på att skriva ett inlägg men då försvann allt jag hade skrivit. Det var jättetråkigt :( Så jag skrev inte igår.. jag hade skrivit jättemycket :( Jag kan berätta lite nu istället.. Vi var både hemma hos tremenningarna, och vi var på stan och utomhus, på en av dems skola och gungade och mycket mer! :D Jag hade en fantastisk tid i Piteå, tack ♥  Nu ska jag berätta lite vad jag har gjort idag.. Pappa väckte mig en halvtimma senare, han ville väl att jag skulle få sova längre efter den långa resan. Nu ska jag äta, jag hinner inte blogga mera HEJJ! :D


Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0