Hej! Plättar till lunch ♥

Jo, igår bloggade jag ju inte senare på dagen, men nu får ni en bild på vad jag köpt (Inte mycket..).


En svartvit stol, inkl. en hjärtkudde med mönster som en kossa, hihih :D

Tyckte det var kul, den passar bra till mitt ruum! :D Den framhäver typ mig; En tjej som gillar att bara sitta ner, skriva eller läsa eller gå igenom facebook på datan? :D Jag tycker bara om den såå mkt! :) Idag ska jag igen dra till min bästis, vad ska vi göra idag? Och gissa vad som är HEMSKT? Det har snöat hela dumma långa trista dagen igår, också var det bara paus i en dum kvart i morse.. :(  Jo, också när jag gick ut med hunden så var det typ KRAMSNÖ? Hur har ni det, med vädret alltså? Jahapp.. Men jag ska försöka få lite tid att skriva ikväll igen, nu blir de plättar, sen går jag till kompisen.

                                           Kram!!//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0