Hej Hej!! :)

Imorgon är det Matteprov.. :p Jag hoppas det går bra :I Det känns som jag kan allting i häftet jag fick av rektorn, hihi ;I Idag cyklade jag till skolan, igen.. Det har jag vant mig vid, och det är ganska kul när man cyklar hem för det går snabbt, och om jag inte tittar i marken hela tiden ser jag ju massor ;D Dessutom tar det tjugo min till skolan, medans det annars tar 8 min hem ;) Min kusin har fått en kanin också, som han har bestämt namn till, och hans kanin heter PUTTE ;)♥ Säkert jättesöt, jag har inte sett den men jag gillar kaniner, dem är såå söta ♥ Hihi.. ;D Usch.. Imorgon är det en lugn dag utan sovmorgon.. blääääck :o Vi slutar typ först tre, och börjar 8, det känns inte kul över huvudtaget :( Jahapp. Just nu LÄNGTAR jag snart ihjäl mig till slutet av Juli, för då är det den där släktträffen.. JIPPI ♥ Det kan bli tjorvigt med.. alltså med boplatserna, men vi SKA fixa det!! ;D Det är ju någon speciell dag då, men alltså.. det måste gå även om allt är fullt, vi ska få plats ;) Okej, nu har jag inte bloggat på länge.. Förlåt :p Idag har vi också varit och köpt den första mjukglassen. ;) Alltså det var inte första i år, men det var den första här i Gällivare :) Hihi, det var gott. Innan det gick jag ut med hunden också. Jag har ändå haft det hyfsat bra idag, det har inte varit perfekt men ändå en dag. Jag kom till skolan 20 i åtta. Jag köpte en macka, Min kompis hade redan ätit. Sen gick vi ut, Spelade lite basket. Det var fortfarande länge kvar till idrotten. Sen kom hon vi väntat på och då gick vi till omklädningsrummet, men då var de nå LKAB-gubbar som hade hyrt VÅRT grupprum :( Då fick vi byta om på Sporthallen. Sen gick vi till vår grusplanen. Jag och en kompis fick hålla i uppvärmningen, och det var pinsamt för MIG när alla ställde sig i en ring och väntade på att JAG skulle värma upp dem. Styra uppvärmingen. Det var HEMSKT :( Som tur var skötte jag inte allt, utan första vändan var jag med kompisen. Det var svinläskigt.. ;p Jaha.. sen bytte jag om och gick till skolan igen, satte på mina foppatofflor, och ja.. sen var det bara resten av skolan kvar. Hej då, nu är jag lite.. less på att skriva. Hej hej ;)

//Linda
Ps. En bild ;)


Hej hej, ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0