Hej! Bloggar bara lite snabbt :)

Idag är det Tisdag, och det har varit en bra dag :) Jag har också bytt bloggdesign.. vet inte varför, ville bara ha en av dem som fanns:) Idag har vi haft idrott, och på idrotten spelade vi fotboll, sjuan (vår klass) och sexan. Det var blandade lag, så sjuan bara inte spelade och sexan bara spelade, utan man måste ju blanda. Min bästis (hon som har bloggen www.meandmycake.blogg.se) kan göra JÄTTEBRA headers och teman <33 hon och jag träffas nog under sommarlovet, så vi ser vad det blir då :) nu orkar jag inte skriva mera, hej hej nattiii ;D

                  //Linda - Ha det toppen ;) Ska försöka skriva imorgon igen ;I


Kommentarer
Postat av: Bästis

Syrran hjälpte mig ju. fatta ganska lite egentligen :)

Hon är jätte duktig!!!

2012-05-31 @ 16:43:24
URL: http://mittlillalife.blogg.se/
Postat av: Linda

Men hörru du, nog var det du som tänkte lite hur den skulle vara?? :)

2012-06-03 @ 21:06:58
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0