Har kollat film på datorn :D

Hej hej! Idag fyller blombackesflikka år.. grattis IGEN!! :D Nu har pappa satt Örondropp i örat på mig.. Känner att det blev lite mkt. Inte kan han..! Alltså det blir perfekt när mamma sätter dropparna, men när pappa gör det blir det bara dåligt.. :( Han ursäktar sig med: "jag kan bara motorer, inte öron". Schyst..? Idag har jag varit mest hemma, jag har tagit hand om HELA min garderob, och nu känner jag: Vad ska jag ha på mig imorgon? Måste bestämma mig innan jag går och lägger mig, för på morgonen hoppar jag i duschen. Imorgon ska jag också hitta på något, typ.. inte vet jag. Nu sitter jag bara i köket och skriver.. valpen tuggar ben, och pappa somnar i soffan? HIHIHI :D Jag har tyo tråkigt..? =( Vet inte.. okej. Nu ska jag gå, och fixa kläder, borsta tänderna sen kommer jag stupa i sängen och sova gott. Vad hade ni för godis idag då? Jag har haft grillchips och en Fanta Lemon, Fanta lemon är jättegott!! :D Okej.. typ min favvodricka, jag började bara älska den i Piteå!! <3 Okej.. då hörs vi imorgon då, jag SKA skriva då.. jag hittar nog något att skriva om. Okej, natti natti alla bloggare och bloggläsare. Godnatt!! ;D Om ni har några funderingar, t.ex. om vad jag gjorde i Piteå, om jag inte skrivit det i alla fall. Okej, Natti natti!! :D


                                                                    //Linda

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack så jättemycket!

hoppas du fortsätter att kika in på min blogg! :)

2012-05-12 @ 22:38:07
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Linda- Malmbergsflickan

Jepp, det ska jag :D

2012-05-13 @ 20:53:30
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/
Postat av: Linda

istället för "tyo" typ.. hihi :)

2012-05-15 @ 07:15:18
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0