Godmorgon!! :)

Nu har jag vaknat, och jag känner mig pigg. Igår rensade jag ut hela min garderob, hihi XD Jag fick en hel säck med kläder av syrran, men jag ville typ bara ha hälften.. Jag valde bara dem kläder som jag tyckte var snygga.
Idag är det soligt väder.. ♥ Jippi!! Hihih.. Nu ska ni få en bild på lite kläder som jag fick igår och dem jag ska ha idag :D (fotad idag)

Dagens outfit :D
Hahah.. jag ser lite tjock ut i den.. det ska ändå vara så.. :D

Jepp, tyckte på bilden att jag såg tjock ut i den.. :p Jahapp, jag får säkert lite mer att skriva ikväll på dagens slut.
Ha det bra idag!! :D //Linda

Jaag!! :D '
Hej hej!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0