Godmorgon ;)

Hihi hej! Igår, var jag på Expo och praoade. Jag börjar 10, och slutar fyra, men det är inte dåligt.. kanske att jag är för trött för att orka med att blogga? Kanske det.. Vi fick städa akvarium, och ge nytt vatten åt marsvinen, hamstrarna och fåglarna ♥ Vi fick lasta in vintersakerna i butiken in i lagret och ta ut sommargrejerna :) Ganska tungt, men kul ;I Just nu ligger jag på golvet, på hundens bädd, och hon gillar Drake ft. Rihanna - Take Care, för hon somnar till den! Så gulligt.. ♥ Jag har nyss ätit också, jag åt två mackor och ett glas mjölk. Till praoen ska jag ha med köttbullar och mos ;) Mikromat.. hihi ;) Jag ska först börja åka nio, och jag är uttråkad.. Ida är det i alla fall finare väder än vad det var igår, för då snöade det. Det känns konstigt att det måste snöa i maj, det är inte ett dugg kul.. men nu ska jag gå, hej hej ;)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0