Fint väder ♥

Hihi jaa! Äntligen har vi fint väder.. ♥ Känns ju jättebra, liksom. Nu ska jag ju egentligen göra en rapport om vulkaner, men jag kommer ingen vart :p Hur gör man en rapport, egentligen? Alltså jag har olika saker överallt att skriva om, huller om buller. Vad ska jag göra? Jag har några dokument här hemma, också i skolan på mitt konto där. Hur ska jag göra?? :( Pappa säger att vi kanske tar fram cykeln idag! Då kommer jag slippa GÅ till skolan, men då måste jag ju cykla i jo för sej.. btw så är det ju uppförsbacke hela vägen till skolan. Men nerförs hem!! :D Behöver typ aldrig trampa då :) Typ alltså, det är ju bara två uppförsbackar hem, medans det är två nerförsbackar till skolan. Jag tror faktiskt det bara är en.. :p Jahapp. Idag har min syrra fått räls.. Undrar hur hon ser ut och om hon läjspajj? Hihi:) Jag kommer inte reta henne.. det skulle ha varit kul, men hon är redan nog liksom.. tycker det är jobbigt? :p Nu står hon däruppe, ska kolla hur hon ser ut? :) Hihih men nej.. jag fick inte se. Hon blev typ sur för att jag hade hört mamma säga det till syrran typ tusen gånger? :p Hon "läspajj" inte.. hade trott att hon skulle göra det. Jaha, men nu orkar jag inte blogga mera, Jag skrev i alla fall..

                                                         //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0