Eurovision song contest ♥

Hej på er, förlåt för att jag inte bloggat på ett bra tag. Vem tycker ni ska vinna Eurovision Song Contest? Jag tycker att Loreen ska vinna, hon liksom fick min röst direkt jag hörde henne i Melodifestivalen ;D Jahapp. Idag har jag typ inte varit med några kompisar, utan jag har bara gjort vanliga saker; Handlat till Mors dag (som jag bara gör en gång om året men jaja), köpt grejer till farmor också som pappa ska lämna till henne, köpt lite som hjälp för min fasters man som vill ge tårta till sin fru imorgon, men han har ju en ny opererad rygg så vi hjälpte honom och köpte en tårta. Mamma sa ju, såklart, innan vi åkte om hon fick följa, men då sa jag att det skulle bli så jobbigt för Johnny om han fick för många gäster. Han skulle ändå inte tycka att det var jobbigt, tror jag. Han hade fått låna en speciell säng av någon, och den sängen kunde justeras upp och ner med små knappar; t.ex. såna som dem säljer på Jysk här i Gällivare. Alla har väl pröva såna? Jaja, nu ska jag hälla upp chips och ha en bra lördagskväll. Ha det ni med ;) ♥

                                                       //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0