TAAACK <3

Hej! Jag vill verkligen bara säga tack till Saga,  (Cocoz.blogg.se) som har gjort min nya header, taaack <3 Det var jättesnyggt, jag blev sååå glad:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag varit på dundret, med mina älskade tremenningar <3 och min syrra o min pappa. Det var riktigt roligt, Vi åkte i tre olika backar; En liten bit av Fjällbranten, hela Pelikanen, och Soldalen. Jag hade riktigt roligt där :)
Vi åkte upp till Toppstugan också, och vi åt Varmkorv och jag och min bästis delade på en Fanta (Fast vi hade var sitt glas) och det var gott :) Sen köpte vi en bulla, och så fantasifulla vi är, tog vi med den i backen och när vi kom till ett speciellt ställe satte jag, min bästis och min syrra oss ner på marken. Och delade på bullan o drack lite Coca-cola som hon hade kvar. Strax ska jag åka till min bästis stuga i Rougajärvi, och det händer nog dåå att jag inte bloggar förän på Onsdag eller.. ja, kanske imorgon igen då. Ha ett trevligt lov i alla fall :) Fast ni kanske har haft lov.... :D Jaja, Hejs!

Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0