Känner mig uttråkad.. på ett lov!

Är det annorlunda att man känner sig uttråkad på ett lov? Det är vad jag gör... :p Det känns så trist :(
Jag har suttit nästan hela dan i min säng förutom två timmar ungefär. Jag har också varit med min kompis i en timma.. Min syrra ringde och tjatade på att jag skulle komma hem också :p Jag hade ju roligt med min kompis, vi spelade ps3. Jag vann över spelet men inte över henne.. Jag fattade inte hur man skulle styra o sånt. Jag klicka bara på en massa knappar hela tiden. När jag kom hem (för att syrran ringde) så ville hon att vi skulle på badet eller att vi skulle bada hunden. Vi har ju inte ens hundschampoo. Gissa vad jag fått? Jag har fått 6 par öronhängen och en tröja från Kappahl. :D
Tjusiga Kan faktiskt ge er lite bilder på dem;
Rosa stjärnor!


Röda "knoppar"¨




Peace :)

Love is possible.

Det där var bilderna för idag. Jag har faktiskt inte haft med bilder på länge, så nu blev det många.
Det finns ju inte egentligen såå mycket att skriva om... Jag vet inte så mkt som jag kan skriva om mera idag.. Men jag ska i alla fall inte sitta så mkt vid datan imorgon, så jag kanske skriver imorgon, hejdåå:)
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0