Kände för att blogga bara :)

Som rubriken lyder så kände jag bara för att blogga lite grann:D Jag mår inte så bra just nu, utan kag mår lika dåligt som i morse, men jag har inte spytt igen, som tur är!!! Jag har ju bara ätit skorpor, det är ju snällt mot magen.. :D Jag tror att min syrra åt upp alla riskakorna... Det var bara såna här Extra grejsimojs, det finns ju extra-chips o sånt... Ja, ni fattar nog (Hoppas jag). Hur känner ni er när ni egentligen är magsjuka?? Jag är hård i magen... Jobbigt :p Ska nog hämta några skorpor... Vet ni... det ända jag kan dricka o äta just nu är vatten o skorpor. Precis som i ett fängelse!!! Alltså jag känner mig inte så instängd eller så. Det känns bara som att man är i ett fängelse när man inte kan äta allt som man äter vardagligen :o Jag var dessutom inte i skolan idag, av alla dagar :p Det var ju idag klassen fick lov. Dessutom skulle vi få ha fredagsmys på matten, och vi skulle få ta med oss "en lagom mängd godis". Jag kunde ju tyvärr inte vara med, men jag ville verkligen vara med där. Vi skulle köra leken "Gemleken" där vars man har fyra gem var också skriver läraren en siffra på tavlan också ska alla ta upp så många gem så att det blir talet som står på tavlan. Om man har rätt taktik vinner man ofta :)
Just nu sitter jag här och kollar på tv, det är ganska tråkigt att bara sitta här... alltså jag vill faktiskt tipsa om en blogg om du vill ha en design... Hon är jätteduktig, du kan ju kolla in hennes blogg:
www.Cocoz.blogg.se
Hon är duktig på att göra designer om man kollar in hennes också. Hon har gjort en till mig, som hon kommer lägga in om några dagar. Först ska hon åka någonstans, så den kommer fram under nästa vecka. Idag har jag sovit två gånger. Det var riktigt bekvämt, för jag mådde väldigt bra efter dem sovstunderna. Jaja, nu ska jag nog spela lite Sims 2, hej då! :D

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0