hejj!

Snart får jag en ny design, Saga, TACK SÅ MKT! Jag är så glad över att du gör det här för mig!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
idag har det varit en alldeles normal dag, så jag har inte gjort något speciellt. Jag kom till skolan ganska tidigt men ändå inte, jag kom runt åtta. Jag gick till "Resurstiden" och eftersom att vi hade ett spanska tal idag. Jag pratade om rasen Norrbottenspets. "Mi tema es El lulú de Norrbotten" Var den första meningen. Det betyder; Mitt tema är Norrbottenspets. Jag hade också tagit med en bild på min hund Axa. Jag orkar inte skriva mera idag, så det var allt. Hejdå :)

                                Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0