Hejj.

Hur är det med er alla?? Med mig är det toppen ;) Idag har jag inte gjort något speciellt.. Förresten, skrev jag igår?? Om jag inte gjorde det så var jag på Dollarstore och då köpte mamma till mig foppatofflor som jag hade i skolan idag. Det är mycket bättre än mina klumpiga stövlar jag annars har.. :p Under skoltid idag var det tråkigt men ändå lite kul.. Det var ju roligast på engelskan. Då kollade vi filmen "Tusen gånger starkare", som handlar typ om att man inte ska behandla tjejer och killar olika. Har ni sett den?? :) Vi har fått frågor också om den. Den ska inlämnas nästa onsdag. Det är den tredje dagen efter lovet och då får man en mini-läxa.. :p jag gillar det inte. Dessutom skulle jag ha med mig pengar idag, för vi skulle ju kolla den där filmen men jag har inte fått veckopeng på jättelänge, så jag är PANK. Jag hatar att vara pank, usch :( Men till marknaden i helg får jag nog lite pengar.. i alla fall några hundringar.. hehhe. Det får jag ju allt hoppas på, eller hur?? :D Har ni haft marknad ännu? Jag gillar verkligen varenda marknad, jag tycker dem är så trevliga!! Det är så många trevliga säljare där. Men nu ska jag sluta, hejjs!
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0