Hej alla :( Om ni inte gillar spya, borde ni inte läsa det här inlägget!

Jag sitter här hemma och är magsjuk... Jag har just spytt. Jag har spytt upp min frukost. Jag satte upp en grind så att Axa inte kunde komma o äta upp den... Det är ganska magiskt att jag orkar blogga utan att spy över datorn. Man liksom bara sitter här som att jag är frisk men jag mår jättedåligt. Radion väckte mig idag, och då mådde jag inte bra. Då kände jag att jag mådde illa, men inte att jag var magsjuk. Vi som skulle på en hundutställning imorgon... Dessutom är mamma o storasyrran också sjuka. Hunden ligger utanför grinden o gnäller för att hon vill komma in, men det får hon ju inte. Bläckigt med magsjuka... Jag är hungrig också... Men jag kan ju inte äta när jag är så här sjuk... Hoppas att jag inte är så sjuk hela lovet... Jaha... Men jag orkar inte blogga mera nu, håll er friska på lovet nu dåå....

Den magsjuke Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0