Hej alla bloggare och bloggerskor o bloggläsare!

Hejjsan! Snart ska jag till marknaden, men jag hinner blogga.. :) Jag vet inte vad jag ska köpa på marknaden, får se om jag hittar något jag verkligen måste ha.. Jag hittar alltid något ;) Jag gillar alltid någonting där. Idag har jag inte gjort nåt speciellt.. men jag tycker att det är roligt med marknad... :D
Just nu kollat jag på något program bara "Hi im Jim and i got LMS". Tycker det var ganska konstigt men jaja. Idag har vi bara haft engelska o matte  och vi sluta kvart i 12. Det är kuul! Men ja, om tio minuter slutar mamma jobba o då ska hon bara byta om o sen ska hon hämta Syrran o en kompis och sen hämtar hon mig också åker vi ;) det är kanske bara en halvtimme kvar, ska skriva efter åt,

Hejdå!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0