Har varit på Dundret med mina kusiner :)

Jag har just kommit hem från Dundret med mina kusiner. Och min jobbiga syrra, men strunt i det. Vad är det egentligen för skillnad på blogg.se och Stil här?? Jag fattar inte, det är väl samma förutom att man bloggar om stil där... ?? Jag vet inte. Men iaf, vi åkte på Dundret i ungefär 3 timmar ;) Vi kom bara mitt i allt till någon jättekonstig backe som inte fanns med på liftkorten :p Den åkte jag inte skidor nerför. Jag bara satt mig ner o då gled jag. Det var verkligen en hård backe... Efter en bit i den backen tog jag på mig skidorna. Jag gled nerför resten i Störtlopp, som verkligen var stört av mig. Jag hörde inte att min kusin ropade "stanna" och mitt i allting landade jag i ett hav av mjuksnö. Som tur var hade jag mina skidor på mig, annars skulle jag sjunka i all snön... :o Ja, en skida har ju lossnat. Jag har fastnat i liften två gånger. Och ramlat då också. Förutom till den randoma backen :p Då åkte jag me min syrra. :p Hon var taskig idag också, hon fick mig att förlora ganska mkt självförtroende, och det är viktigt o ha :( Jag vill ju ha kvar lite iaf:p Jaha... snart ska jag spela Sims, hejdå :D

Linda
hehhe höll på å skriva Lite iställe för Linda!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0