Fredag!!! :)

Idag har jag varit m. Felicia, det var ganska roligt ;) Vi var inte direkt på stan elr så, vi var hemma hos mig..
Ikväll ska hela familjen (kanske, vet inte) åka till stugan, jag ska nog tjata och fråga om jag får ta med mig datan då.. hoppas!! :D om inte så blir jag :( Blää. Jag vill verkligen ha med mig den, annars blir jag sur för det finns knappt något annat att göra :p Vi ska kanske pimpla, pappa köpte bete :) Jag tycker att de är roligt att pimpla, men man måste vara så tyst. Det står jag inte ut med.. Suck. Men jag tycker ändå att det är roligt :)
Saga; när får du in bakgrunden?? Hoppas det går :)
Det där var bara en hälsning till www.cocoz.blogg.se . Jag vet inte direkt om du läser min blogg men annars mailar jag bara :) Hehheh:D Ååh vet ni vad?? Jag missade just Euphoria på radio! Av Loreen. I don't like it.. :p
Men jag orkar nog inte skriva mer idag, jag kmr nog bara ha tråk i stugan.. hejdå :)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0