Fara till bestizz:n eller vara hemma? :p

Jag vet inte vad jag ska göra idag, kanske går jag till Felicia ;) (Min bässa) Vi ska kanske göra något, vi hittar alltid på nåt. Jag vaknade kl. 6:00 av att pappa skulle åka till jobbet. Irriterande :p Jag kunde ju inte somna om.. det var jobbigt, jag gillade det inte.. Men jag gosade lite med Axa o hon somnade i min famn <3 såå gulligt! ;) Jag o min syrra tänkte åka på badet, men det blir nog ingenting av det. Felicia är lat och orkar inte komma till mejj, så jag ska nog knalla mig dit om det går bra för hennes mamma som tänker ringa snart, hoppas jag. Hon håller på o tjorva m. mejj lite bara :p Alltså jag längtar till sommar'n, jag vill att det ska vara varmt!! :) Jag längtar jättemkt! :) Är det inte andra som gör det också?? :D De blev ganska mkt smajlisar idag, hehheh:D Jag ska nog gå å möta Fliisaan snart, om hon får komma elr it :) Men de blir ingenting idag m. Fellis, fick typ veta det nu :( De känns så sorgligt för jag vill va m. henne.. jaja ni får ha en trevlig dag, jag kanske bloggar igen under kvällen.

Hejdå :D

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0