Trevlig midsommar <3 :D

Hejsan!! :) Nu är det midsommar, och jag gillar verkligen midsommaraftoner, hihi :D Det är liksom typ.. roligt ;)
Nu vad jag gillar med midsommar:

  • Vänskapen :D
  • Maten ;)
  • Skrattet och Pratet :)
  • Kompisarna :D
  • Släkten.. :)
  • Skämten.. :D
  • Ja, allt! :D

Hihi, vad gillar ni med midsommar? :) Skriv i kommentarerna ;D
Jag kommer också nog gossa med hundarna, dem är så söta :) Jag undrar om Axa ska med, vi får se :)
Det kommer bli skoj, och gud jag hoppas att jag börjar skratta så mycket att jag får huvudvärk! Nä, men jag menade att jag hoppas på att få skratta mycket ;) Snart ska jag hjälpa mamma med lite blommor, som vi köpte på InterFlora Fresh! ;) Vi köpte smultron, som vi ska hänga på bron och i balkongkorgen ska vi sätta lite andra blommor. Nu ska jag börja ladda kameran, så blir det nog en liten bildbomb imorgon? :) Jag kommer inte orka blogga ikväll, vi kommer säkert hem sent :p Hejdå, glad midsommar <3

                                                 //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0