Tillbaks från skogen..

Nu är jag tillbaka från stugan!! :) Det är därför jag inte bloggat i helgen. I stugan har vi plantera morötter och potatis, samtidigt vänt på jorden i vårt lilla jordland. Det är några blommor nere vid älven, så lite sommar är det väl där? I stugan har det bara varit sol ibland där, det har varit ganska kul x) Dock har det regnat.. Inte lika kul :p Det har i alla fall varit kul i helg, Axa har nog haft mest kul av oss alla, för när vi kom fram gjorde hon som typ "vov vov vov" och sprang, fram och tillbaka, fram och tillbaka ;) Jag tyckte att det var jättegulligt, hon gör så varje gång vi kommer dit <33 Det är gulligt, hon skuttar glatt!;) Igår kollade vi på "The Librarian" på tv6. Det var bra :) Vi kollade på "Family Guy" också, och då blev den där bebisen Stewie tjock, och typ vad han än gjorde så börja jag och syrran gapskratta, haha ;) Men nu måste jag sluta.. mamma hotar mig med att stänga av internet :( Men jag ska blogga imorgon :) Hejdå!

                                                  //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0