Mammas födelsedag.. Älskar dig mamma♥

Idag vaknade jag först vid fem, men som tur var hade jag somnat om. Skönt att jag kunde det.. Men då i alla fall, kl. 5, såg det ut som att det skulle bli en solig dag, men när jag vaknade igen där vid 7 så hade det regnat :/ Det var inte så kul.. Men i alla fall, då började vi göra i ordning mammas present och hennes frukost (frukost på sängen, ni vet :D ) Mm.. då fick hon kaffe med massor av mjölk och en ostmacka. Hon ville nämligen inte ha tårta på morgonen, som hon annars vill ha. Snart kommer nog mammas brorsa, och då kommer vi bjuda på smörgåstårta. Och om jag ogillar tårtan (som jag troligtvis gör) så kommer jag få äta av en annan tårta, en sån här:


Så där ser den ut.. tycker ni den är god?? Det tycker jag :) Nu ska jag göra lite annat, men jag ska säga vad mamma har fått :) Hon har fått en famn av blommor, och ett par nya goretex-skor.. :) Ett par turkosa ;D Hon gillar dem MYCKET, :I Det är ju skoj att hon gör det, jag tror hon går runt med dem på sig just nu?? Vet inte.. :) Okej, nu måste jag gå men hejj hejj ;D Följ mig på twitter; Linda_loveharry :D Skriv gärna din egen twitter så följer jag dig :) Hej hej ;D

                                              //Linda
Ps. Ska nog skriva ikväll igen ;D
Och ett litet plus; Nu kommer bilden ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0