Mamma fyller år imorgon.. <33

Hej hej :) Min mamma blir nu 51 år om några timmar, grattis <3 Japp. Jag säger vad hon får imorgon, när hon väl fått allting :) Idag har det varit en dag som har varit ganska lång, den har ändå varit kort. Första lektionen i skolan idag var Engelska, och då redovisade vi några dialoger och en som inte var här när dem andra redovisade sitt tal gjorde det nu, alltså redovisade talet. Efter det gick alla ut och spelade brännboll på grusplan vid Ishallen. Det dåliga var att vi fick spela med tvättbollar, och den första sprack, sen fick vi hämta en annan, och den sprack också.. :p Det gick ganska dåligt.. Det skulle nog gå bättre om vi hade en bra boll och inte så ihåliga slagträn. Lektion nr. 2 var klassråd - då lämnade vi in böcker, och vi städade ute och inne. Sen, kunde man, byta skåp till dem avlånga där nere, där vars niorna har tömt sina skåp, och jag flytta ner dit :) Efter det, när vi var klara, bjöd vår mentor på glass ;) Jag cykla hem med den i handen, och den var inte ens uppäten när jag kom in genom dörren, hihi:D När jag kom hem, mötte jag lilla glada Axa <33 Sen gick vi ut, och då gick jag och Axa ner i skogen och ner till bäcken och hon fick springa runt där lite :D Hon är gullig :) Sen kom jag hem, kollade TV ett litet tag. Sen kom mamma hem, med hennes kompis från Filippinerna och då for vi ner till Gällivare och gick på stan ett litet tag :) Jag fick en keps, ett par solglasögon, kläder m.m. Vi fikade också på Vetehatten :) Då åt jag en muffin, men den var inte så.. god :P Mamma åt en budapesttårtbit, och mammas kompis åt en annan tårtbit med grädde :I Jag drack Champis till, och Mamma drack Kaffe. Sen kom syrran också, och hon köpte KAFFE.. Jag blev faktiskt lite förvånad.. Hon hade med sig en kompis också, men jag vet inte vad hon beställde. Nu är jag hemma, och vi har varit på några affärer också. Nu är jag lite slumrig, godnatt :) Vi får se om jag orkar skriva imorgon, annars skriver jag på Söndag. Hej hej :)

                                                        //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0