Jag hatar förkylningar.. har inte orkat blogga typ nåt.. :c

Ja.. jag bloggade ju typ för kanske två dagar sen? Igår var jag helt sjuk, jag var faktiskt liksom jättetrött i benen, jag orkade inte gå.. :p Idag har jag i alla fall varit lite på benen. Jag har sovit, typ.. 2 gånger? Nu har jag ont i örat, bara för att jag SNÖT mig ordentligt.. ÅÅH.. Bara det går över innan imorgon, då ska jag kliva upp och orka gå på skolavslutningen och hoppas på att inte smitta någon.. :) Jag vill verkligen inte smitta nån.. ;p Okej.. idag har jag typ ätit 2 risifrutti, och två glassar.. Jag har ätit frukost och middag också, men inte lunch. Jag har inte så mycket mer att säga, så.. hejdå :p

                                                           //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0