Hej, uttråkad :(

Hej.. gissa om jag har världens tråkigaste dag någonsin typ..? :( Det är inte så kul.. Imorgon kommer jag nog få mkt roligare, det är trots allt Midsommar då!!;) Alla ska väl ha kul? Hoppas! ;) Jag ska vara hos min morbror, och det kommer bli roligt! :) Det skulle vara roligt om alla mina kusiners familjer kunde komma till dem, för min mobbo sa att det var okej att ta med någon av pappas systrars familjer. Det hade varit kul, men alla dem ska vara hos min ena Fasters familj.. Skulle vara kul om hela klungan kunde vara där ;) Det är synd att dem inte kan vara där.. Men Jag hoppas på att det blir kul i alla fall! Såklart kommer det bli en massa bilder, kanske på allihop om det är tillåtet för dem! ;) I alla fall en hel del bilder:) Idag har jag varit med en kompis, det var ganska kul :) Vi var hos henne och hemma hos mig, och vi skulle bara åka till Dollarstore, men det blev ingenting; Mamma sa att vi skulle äta först. Okej, hon åkte hem innan vi ätit, maten var just klar när hennes pappa kom och hämtade henne. Ja, jag tycker att jag har haft en bra dag i alla fall, men igår var det typ en svindålig dag :/ Det regnade typ hela dagen, ingen idé att gå ut alls. Sen när mamma kom runt klockan 3, åkte vi först till Plantshoppen. Sen åkte vi till Konsum, har jag för mig..? Jag vet inte, men vi var i alla fall på Konsum igår. Jag gick själv in, och det dåliga, var att jag ramla direkt innanför dörren, direkt inför några som pantade! Plus att jag börja halta :( Det var pinsamt :p Jag skulle bara köpa nudlar.. hihi, jag köpte Pringoooals till imorgon också ;) Hahhah, tänker dela med mig, skulle vara elakt o vara ego.. :p Mamma ska baka äppelpaj, så står Morbror för resten, alltså maten;) Nu ska jag dra vidare, leva vidare;) Hoppas jag inte har så ont i halsen imorgon.. vi hörs! :) //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0