Hej hej, har huvudvärk :(

Buhu  Jag har huvudvärk.. Jag ska ändå orka med att skriva innan jag säckar ihop. Idag har jag pratat med min Kusin Anna från Minnesota, i USA  Hon har jag inte pratat med på flera år, jag har inte direkt hört hennes röst liksom... bara chattat lite på facebook.. :P Idag har jag också varit med en kompis, och vi hade kul. Vi hoppade studsmatta, var lite ute, vi åt hamburgare och drack läsk. Det här blir ett litet kortfattat inlägg, för jag är så trött och har ont i huvudet. Ska i alla fall försöka vara pigg imorgon när vi går, med skolan, iväg till Abborrtjärn Efter det ska jag tagga, för då ska vi spela brännboll mot föräldrarna, då bara måste jag vara pigg, inte typ så här  Håller ni inte med?? :p Okej, nu är jag som en säck här i soffan. Nu säger jag Godnatt och sov så gott!

                                                                      //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0