Hallå på dig :)

hejdär! ;) I natt (den som varit) har jag sovit över hos en kompis ;) Det var kul, vi somnade ganska sent. Hahah, vi vr ganska flummiga ett tag, när jag hade blivit lugn, blev min kompis på skratt- och bushumör :p Klockan var  typ.. inte vet jag.. kanske 1? Vi vaknade i alla fall jättetidigt också, Hihi, hennes föräldrar blev typ väckta. Dem sa dock ingenting, hihi :D herregud, det är som att jag fortfarande är trött va? :p Jaa.. idag har jag typ ingenting att göra.. :p Jag har ju varit hos en kompis, men.. vi gjorde inte så mycket. Hon lovade att komma hit, men hon ville titta TV hemma hos henne istället.. Diss :( Nu sitter jag bara hemma o tittar på tv. Det är inte så kul, faktiskt.. ;p Erika har dessutom tagit ner hunden hit.. hon hotar att säga till mamma att Axa sprang ner och väckte henne! Asså! Jag kan ju inte hjälpa det.. :p Jaja, nu ska jag gå. Axa gnäller där uppe.

                                          Hejhej. 

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0