Äntligen soommarloooov!! ♥

Idag orkade jag trava iväg till kyrkan, i hopp om att inte smitta någon.. :) Gjorde jag det.. så är jag lessen för det.... :'( Alla vill va friska och pigga på sommarlovs-starten :I Speciellt jag.. :) Men det är väl många som vill det?? :D Okej.. när mamma kom hem, for jag och syrran + Axa till veterinären, och OJ vad duktig veterinär! Veterinären slängde bara lite godis på golvet och Axa började tugga, och Axa märkte inte ens att hon fick en spruta i nacken.. Jag skulle nog ha märkt om jag fick en spruta i nacken, men jag kan ju inte döma för jag är ju inte en hund :) Ja.. vad har jag mera gjort idag? Jo.. vi skulle kolla på en skorea brevid resturangen Nittaya, men den var bara till tre. Istället åkte vi till dollarstore och köpte lördagsgodis. Det blev bara inte godis, utan jag köpte lite datagrejer också. Jag testade lite parfymer också, och parfymen "ti amo ti amo" luktade pepparkaka :D Nu säger jag hejdå, hejdå!! :D //Linda

Ps. Glad sommar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0