Abborrtjärn..

Hej hej  Nu har jag varit i Abborrtjärn, det var kul! Erika (Min syrra) och hennes kompis Emme tog med varsin hund, Axa och Rocky. En annan i min klass hade också med sig sin hund.. Emme's hund är verkligen en vattenhund, hihi  Han är jättesöt också, Och han och Axa är jättebra kompisar, dem leker mkt :) Som aktiviteter hade vi mkt klassarbete, det var skojigt. Det första vi gjorde var att dela in oss i grupper, och sen skulle vi.. hmm.. ha någon slags.. typ antingen stafett (alltså olika aktiviteter för en grupp), blindgång, där vars alla utom en är blind, också fylla vatten i en hink tills den är full, medans någon annan skulle kasta 10 stenar i hinken när den var full. Sen var det en massa annat kul. Vi fick Parisare också, antingen med ketchup, senap eller någon gurkmoj? Ja, jag vet inte vad det var..  Jag fick ont i fötterna också Då ska vi spela brännboll mot föräldrarna, och tills dess måste mina fötter vara okej för att springa snabbt som attan.. Håll tummarna 18:30 Då gäller de! Vi ska även få fika av våran mentor och rektor (samma person) :D Pappa kanske följer, vi får se då.. :x Ska försöka blogga ikväll, om jag inte är död..   Men det är jag inte då, så jag ska nog få ihop nåra rader. Nu ska jag tagga igång mig, hejdå, ha det bra ikväll! Ps.. Imorgon är vi komp-lediga, och på Onsdag är vi också lediga, hihii!! :D Jaja, hejdå!!//LindaHehheh jag! :)



                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0