SVANSTEIN!!<33

WIIHOO! Imorgon ska jag till Svanstein! Nu ska jag i alla fall berätta om vad jag gjort idag ;) Idag blev jag väckt av mamma innan tio. Det är som att vi har nån typisk regel, att om man inte är vaken innan tio, blir man väckt! Vad är det för dumt? Jag får aldrig sova ut ordentligt :/ Jaha, idag har jag inte varit med nån kompis, men jag har varit hemma o varit lite i husvagnen som vi fick låna. Jaa.. Mer än så har jag typ inte gjort, bara kollat film. Nu ska jag i alla fall berätta om vad jag gjorde igår! x)

                                                                          2012 - 07 - 04

Igår var jag i Jokkmokk med min kompis och hennes pappa. Vi åkte till "Jokkmokk Camping Center" och badade i poolerna. Jag simmade längs botten, och gud, det var härligt vatten! ;D Så härligt vatten, och sommarens första dopp! ;D Det tog ungefär en timma att åka dit, och min kompis satt i framsätet å prata typ aldrig med mig :( 
Det var ganska tråkigt ;( Liksom hög musik också som spelade. Kunde inte höra vad dem sa ens. Ja.. till lunch åt jag en mamma mia pizza, en liten, för jag skulle ju inte orka en stor själv. Sen tog jag ett dopp till och sen for vi, bort till Porjus "Laponia Porten" och köpte glass! ;) Det var på ett av ställena som vi stannade med Axa när vi hämtade henne <3

Där vid björken och soptunnan stod jag och höll lille lille Axa i min famn! <3 Sen satt vi uppe på kullen där, framför röda porten <3

Ja i alla fall, sen visade kompisens pappa lite rum från hans jobb, alltså vi for dit och han visade sporthallen där vars elever har gympa, hans kontor också drack vi lite choklad. Ja, sen for vi hem också kom jag hem runt 7. Jag åt lite och sen gick jag och la mig. Jag hade varit vaken i mer än typ 15 timmar, och det var typ nog för mig.. Jag hade huvudvärk också. Slut på den dagen!

Det där var allt. Imorgon under dagen ska jag packa ihop allting, och då ska jag packa handbagage. Sov gott!

                                                                        //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0