Sorry för en koort paus :p

Hej! Jag är lessen för den där korta pausen.. ;) Men ja, idag har Jag varit med en kompis, vi var hemma hos henne och sen kom vi hem till mig och var ute lite grann, vi hade kul :) Ville inte ha saft Ja men vi var ute litegrann, fotade blommor och sånt. Vi åt hamburgare hemma hos mig sen kom vi hem till mig runt två och då fick jag gröt! Sen till middag fick Jag makaroner och korv och morotstuvning *_* Ja men ja.. det har varit en bra dag! Senare ska jag nog ut och fota lite, går lite med hunden på tippsta :) Men vi får se vad som händer! ;) Kanske kollar en film. Men Jag har inget att skriva.. Men jo lite! Ja men nu har mamma börjat jobba (suck) så det blir inget Piteå! Skit. Men ja det får bli kanske under vinterlovet? annars blir jag nipprig :o Men ja jag saknar er där borta i Piteå! :) Ja, men Jag kan ju alltid vara här och sura till skolan börjar och sura ännu mera då för att skolan börjat.. Men jag hittar på något under sommar'n. Men ja, Erika skulle göra ett prov idag men hon har inte gjort det ännu för det var fel på datorerna där borta, och hon väntade i 3 timmar på att dem skulle laga datorerna men det blev inget. hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0