REGN!!!

Åh jag hatar regn! :/ Vi skulle åka till stugan idag, men det lär inte bli nått :( Men det är ju kul å vara hemma också :) Jag har typ blivit less på att vara i stugan.. Vi har varit där såå ofta :p Känns det som i alla fall.. Ja i alla fall, nu har jag bestämt också att jag ska ha godisförbud förutom vid speciella tillfällen (Födelsedagar, Partyn, m.m). Men jag får äta popcorn, det är ju poppade Majs ;) Det är ju nyttigare än Chips å sånt ;) Jag kommer i alla fall ha godisförbud för att jag vill det, och ja jag vill då inte ha pengar för det. Jag ska sluta med godis totally! ;D I alla fall så glömde jag å blogga igår.. :p Jag borde ha inte glömt det, men min kompis var hos mig ganska länge.. Så jag orkade inte blogga, förlåt för de.. Asså ååh mamma sa att Popcornen var i Stugan och om vi inte åker dit blir jag sur.. Då har jag inga poppisar :P Men annars åker vi till affär'n. Nu när vi har köpt Sodastreamsmak, och jag testat den där Colasmaken, så var den SVINÄCKLIG! Mamma sa att vi tyckte den var go' förut. Inte gör jag det nu! :( Aa, men nu ska jag göra mig klar för dagen..  Men alltså en grej jag tycker om min blogg är att jag bara har bilder på mig själv. Vars är bilderna på naturen? Åå Jag måste vara mera med foto.. ;) okey, Men nu ska jag göra mig klar för dan, för idag ska jag gå ut! Jag var inte ute på HELA dagen igår. Nu ska jag minsann gå ut även om det ösregnar. Hejdå! :)
Bild 1 : Fint väder, va? :p
Bild 2: Jag ;)
Bild 3: Jag i Upsatt :D
 
Ps.. Orkar inte ha dagens text.. Hejdå! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag gjort en massa ändringar som gjort din blogg betydligt finare! :) Varsågod! Gå in i ett inlägg och kolla tillbaka till startsidan knappen! Du kommer säkert gilla den! :)

Svar: Taack Elin <3
Linda Elisabeth

2012-07-16 @ 15:50:43
URL: http://mittlillalife.blogg.se

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0