Morgon! ;)

Hej! Nu har Jag & Sara vaknat, vi har varit vakna sen åtta och kollat klart filmen "The Ugly Truth". Den var jättebra, Ni borde verkligen kolla på den! ;)

 

Ja, igår kväll tittade vi, Jag, Sara och Erika på filmen "Coraline", och Coraline handlar om en tjej som hittar en liten dörr och kryper genom den också blir det som en ny värld för henne som hon först tycker är mycket bättre än hennes vanliga värld där någon knappt lyssnar på henne. Hon är där mer och mer, och sen blir hennes "perfekta" mamma en spinkig, äcklig spindel med äckliga händer.. Ja men den är bra, Den är ju ganska läskig men Jag skrattade åt den en hel del! ;) Andra gången man ser den är den bara rolig tycker Jag i alla fall..

 

Ja, men idag vet Jag inte vad vi ska hitta på, vi får väl se ;) Kanske åka till MD:S och köpa Milkshake eller glass? ;) Vi får se vad vi hittar på, Sara vill hoppa studsmatta i alla fall ;D Axa ligger bredvid oss och sover <3 Mera uppdatering under dagen, Hejdå!

Man ser verkligen att vi har kammat oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0