Kort vattenkrig sen var det jogging! ;)

Hej! ;D Jag och min kompis har haft en svinkort vattenkrig; Vi slösa slut vattnet på att skydda oss från mygg? Hahahh hjälp vad jag känner mig löjlig nu då:p  Jaha, men i alla fall, Vi joggade runt hela kvarteret. Det var väl kul då.. I alla fall så kände jag att det blev sträckning i benet.. Men Aa. Gaaah vad jag blir irriterad på mamma! Direkt jag satte mig så ville hon att jag skulle hänga upp mina grejjer.. Typ att jag skulle ta hand om mina handdukar och min baddräkt, sen att jag skulle ta nå kläder och sen nå sockar? Också nåra tidningar..? Äh strunta i vad jag skrev.. Ja, i alla fall, vi joggade lite grann, sen gick vi på en promenad med Axa <3 Söötaaa pluttan<33 Jag fixade en ny profilbild igår på henne, och hon betyder mkt för mig! ;D ( Axa då :3 ) Men min kompis oxå såklart! ;) Jaha.. I alla fall, så hade jag ganska tråkigt då.. Jajja.. Idag ska vi typ äta Souvas igen.. Vi åt det typ igår också.. Jaja.. Nu är jag väldigt uttråkad. Jag väntar också på att få en sån där Draperi till min dörr. Jag får ju inte stänga dörren för mitt rum är också Axa's rum, och Axa ska få gå ut och in hur mycket hon vill ;) Jaa.. Jag tänkte möblera om också, men vi får se hur det blir med det? ;) Typ flytta sängen, och sen göra en myshörna?? Jag vet inte, får se ;) Jag såg att man kunde köpa en påse med stenar, också tänkte jag köpa någon matta som är mysig å sitta på, sen ska jag nog spika ihop ett bord ;) Jag ska nog fråga mamma om hon kan beställa ett från IKEA annars spikar jag ett själv ;) Jaa.. Jag är en massa uttråkad.. Men jaa.. nu har jag inget att skriva längre.. Ska nog blogga imorgon ;) 
 
                                                             Hejj! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0