Hey!

 Jag vaknade tidigt.. Ingen å prata med..? Jaha.. i alla fall, idag fyller min kusin 13, å min faster fyller också år (Btw så vet jag inte hur gammal hon är?). Vi har köpt litegrann, men jag säger inte förrän efteråt.. Jag vet ju liksom inte vilka som tittar på min blogg..? :p Man måste vara liksom jaah.. En typisk vakt? HAHA nää? Jag vet inte.
 
Aa.. Vad mer ska jag göra idag då? Jag tänker nog vara hemma idag, It's a lot to do.. Vi ska hjälpa Erika med att få hennes rum klart! :p Hon hade kunnat göra det i vintras (som typ när jag var engagerad och fick mitt rum klart på 2 dagar? HAHA) när jag gjorde det.. Fast jag gjorde den ju inte själv. Dessutom är inte allt i rummet mitt.. Det finns ju mattor och kläder och ja, inte vet jag, i mina skåp i rummet som täcker en hel vägg. Bara två av dem skåpen är mina.. :p Jaa.. Iaf, jag har inte en ihop planerad dag.. Men jag ska i alla fall skriva något mera under dan, inte bara det här.. Nu ska jag i alla fall lägga ut en bild! Det var svinlänge sen! :)
Even when I'm gone, I gonna be there for you and that know you. My spirit will always follow you, it dosen't matter what you say or do..
 
Ja, det där var allt för idag! ;) Hej då! ;D Ska försöka få ihop några mer rader under dagen, Hejj! :x
 
                                                                    
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Linda ett tips kan vara att göra content lite bredare ifall du vill ladda upp lite bredare bilder ;) Ska jag fixa det åt dig?

Svar: Aa gärna ;D
Linda Elisabeth

2012-07-11 @ 00:09:11
URL: http://mittlillalife.blogg.se

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0