Hey :)

Hej! Gud jag längtar till Onsdag! ;) Då kommer Elin å Sara! :) De ska till deras stuga några mil härifrån.. Åh jag saknar dem! :) Just inte bara dem utan hela familjen ;) Dem är mina tremenningar för dem som undrar :) Jag vet inte vad vi ska hitta på, men det kommer säkert bli jätteskoj! :) Mamma har lovat att vi ska åka till dem i sommar, men vi får se om det blir.. Men ett löfte är ett löfte och jag tycker att det löftet ska hållas! :D Ja.. Idag håller våran familj på att fixa i Erikas rum, för jaa.. dem skulle ju kanske vilja komma hit en natt. Då ska det vara ordning här hemma, tycker jag :) Annars är det ju tråkigt.. Om man inte har förberett liksom.. :p Ja, men vi ska montera ner hennes gamla säng och bära in hennes nya och sen får hon fixa allt lite grann. jaa.. nu har jag inte mycket att skriva, men Aa.. Jag ska ge er ett sidotips! :D www.swefilmer.com heter den, och där har ni länken. Man kan göra ett konto också är det något med VIP.. Som det är typ på alla sajter. Man behöver ändå inte ladda hem filmerna, bara kolla på dem :) jaa nu ska jag sluta blogga.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0