Har varit hos farmor, och på affären ;)

hey! :) Nu har jag varit hos min fammo, och på Coop Konsum (Pappas favvoaffär) ;) Jag köpte ett skrivblock, typ tusen pennor, popcorn å en festis :) Guanabana & Pineapple :) Den är typ godast.. Fastnade för den direkt. ;)
Jaa.. öh.. Hemma hos Fammo fick vi Sockerkaka med Grädde. Erika å Pappa drack kaffe, och jag drack Saft.. Känner mig ganska mesig! Jag var den enda som inte drack kaffe.. suck.. Jag kan ju inte hjälpa att jag inte ens gillar glass med kaffe i? :p Dem sa att det var jättelite smak i den, men nä, det var MASSOR :c Dem gillade glassen, dem tyckte att den var jättego.. :p Men jaa i alla fall så har jag ju gått ut idag.. Det är ju bättre än å sitta inomhus å sura.. Men Aa.. Ja jag kan ju också säga vad jag gjorde på morgonen.. :)
 
Jag åt frukost (Tror jag..?) och så spelade jag kinaschack mot pappa, och han vann :( Tänkte att jag skulle vara bra på det men nää..
För er som inte vet vad kinaschack är:
 
Där är spelet, precis ett sånt som vi har! Man ska ta sig över till boet mitt emot liksom.. Innan den andra gör det, och den som får alla först i trekanten har vunnit! Och det är faktiskt precis den där modellen vi har :)
 
Aa men nu ska jag berätta mera.. Jag kommer inte direkt ihåg vad jag gjorde på morgonen, men jag var inne på datorn och surfade runt lite, mellan facebook och bloggar. Vi skulle ju åka till stugan i helg, men vi får se hur det blir med det! Aa, men nu ska jag sluta blogga och surfa lite mera. Jag är vrålhungrig och blir ännu hungrigare nu när jag känner matlukt!! ;D Nu börjar de duka också. Hejdå! :)
 
             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0